utorok 24. augusta 2010

novy mesiac

24.08.2010 novy mesiac, uz treti PO. nic vazne sa zatial nestalo. rano vstanem na balkone na nohy, nohy su silnejsie, rotoped je stale dobry-nohy pri tom drzim tak, ze do seba nenarazaju. su momenty ked sa mi zda, ze by to mohlo ist i lepsie ale v tom si poviem "pockaj" a dalsie dni sa mi potvrdi, ze zlepsenie nie je nahodne ale objavuje sa pravidelne, a toje dobre. tak zacinam treti mesiac PO

27.08.2010 dnes som prekonal rekord. na balkone som sa pri balkonovej prepazke postavil 6x, 3 krat celkom sam a 3 x s malou pomocou. rano nie, to som bol dost unaveny po cviceni ale o hodinku som bol spravne nabudeny na vykon a bolo to vyborne. stal som na nohach :)

31.08.2010 prazdniny koncim vyborne. na balkone som sa postavil 10x, sice po ranajkach a cviceni ale 10 :)

16.09.2010 tak ako u beznej SMky i ja mam niekedy momenty, ked sa mi nechce nieco urobit alebo som jednoducho slabsi. ale to neznamena, ze liecenie skoncilo. tak napr. vcera som sa nesiel postavit na balkon, necitil som sa a isli sme prec,  ale dnes som opat rad - postavil som sa 15 krat. a nie je to len vstavanie na balkone. posledne dni sa zlepsila ruka co sa tyka stisnutia kolecka s odporom. neviem ci som to dobre vysvetlil ale z 3 x po 50,40,30 opakovani je 10 x 50. a lepsi sa to aj inde, co si ani neuvedomim lebo si hovorim, ze trosku, este to nie je taky pokrok aby som o nom pisal. jasne, este stale nechodim. ale i to raz dufam pride

16.11.2010 je to uz ozaj dlho od mojho posledneho prispevku v tomto blogu. vela noveho objavneho sa nestalo. stale chodim na balkon, vydrzim tak 20 sek. stat, stal obedujem s dvoma rukami. ale nove predsa - som trochu viac unaveny. ale to je ozno i pocasim. este ze pocasie tu vzdy je :) To preco som dlhsie nepisal ma aj svoje priciny v zdravi. prekonal som mierny zapal mocoveho mechura a uz asi 3 tyzdne ma bolia zuby-krcky zubov. na zaciatku som si myslel, ze zlepsenia budem updatovat tak po dvoch mesiacoch ale kedze kazdy tyzden sa zlepsenia nekonaju moj povodny zamer, ze kazde dva mesiace novy blog sa nekonaju :)
je to momentalne trochu tazsie ale est vzdy som rad, ze som na zakroku bol :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára